Česko-Slovenská Superstar? Více erotiky, než zpěvu!

20.02.2011 22:49

 

Nikomu jistě neuniklo, že i přes to, že už není skoro kde brát sahají česká TV Nova a slovenská TV Markíza po osvědčených programech a znovu a znovu oživují zaprášenou mrtvolu s názvem Superstar. Co na tom, že většinu předešlých vítězů si už skoro nikdo nepamatuje, co na tom, že čím dál více aktérů předvádí při castingu pěvecké výkony na úrovni hýkání osla - lid si žádá šou, a tak je třeba mu ji opatřit. Letošní Superstar ale bude trochu i o něčem jiném.
 
Producenti nejnovější řady tohoto seriálu totiž dospěli k výbornému nápadu, jak soutěž oživit - všichni účastníci castingů a dalších kol musejí ke zpěvu a případnému tanci přidat i nový prvek - erotiku. Castingy už proběhly a během nich stačilo porotě, když se každý vystupující prostě a jednoduše svlékl, v dalších kolech však již budou muset účinkující přidat a své vystoupení by měli proložit striptýzem, erotickým focením, případně tancem u tyče. Porotce Pavol Habera k tomu řekl: "Nieje sa čomu čudovať - svet šoubyznysu si žiada veľké obete a strata súkromia je jednou z nich. Prípadné hviezdy musia rátať s tým, že fotografi ich budú prenasledovať na každom kroku a fotografie z ich dovolenky, konkrétne z návštevy nudapláže zaplnia titulné strany bulváru. A my ich na toto musíme čo najlepšie pripraviť."
 
Mezi vystupujícími se tento prvek setkal s různými ohlasy. Soutěžící s č. 6053, nějaký Marcel Lopta ze Spišské Nové Vsi řekl: "S nahotou nemám žiadne problémy. Keď však po mne chceli spev, od trémy som sa tak roztriasol, že ma ďalej nepustili. Nepomohlo ani mojich 20 cm v kľudu." Dívka s č. 798, Jana Skokanová z Ústí nad Orlicí zase řekla: "Bohužel mám trochu potíže s chápáním psaného textu a tak mi po přečtení informačních materiálů nedošlo, že se budu svlékat. Když pak na to došlo, byl to megatrapas - už tři dny jsem se totiž v rozkroku neholila a mé milimetrové strniště porotu odradilo natolik, že mě ani nepustili ke zpěvu. A to jsem měla připravenu árii Questa o quella z Rigoletta od Verdiho, mám totiž podobně položený hlas jako měl nebožtík Pavarotti."
 
TV Nova bude muset od semifinále pořad přesunout v programu až za 22. hodinu večerní, což se u nejmladší generace nesetká s pochopením, ale programový i marketingový ředitel si od toho slibují, že k obrazovkám přitáhnou zase více mužů a žen středního a vyššího věku, pro něž je ostatně pořad cílově určen. Na dvou castinzích jsme zahlédli i známého herce a producenta Roberta Rosenberga, jenž se jich ale neúčastnil jako potenciální Superstar (tou už totiž dávno je). Jeho vysvětlení své účasti je (s)prosté: "Hele, když se tady svlíkaj úplně neznámý ksichty, tak u toho nesmim chybět. Co kdyby mi měl takdle blbě utýct ňákej supertalent přes šoustání? A tydle talenty, na ty já mám čuch, stačí, když se člověk svlíkne, já se mu kouknu do očí a vidim - ten by ušel, ten by nešel. Jednu talentkyni sem našel hned, ale Zeťová řekla, že je teď smluvně vázaná na Nově, tak když tak až pak."
Před porotou je právě jedna z adeptek a z tváří "velké čtyřky" je vidět, že to má tato slečna značně nahnuté - když se Paľo Habera tváří takto kysele, verdikt bývá často jasný ještě před započetím zpěvu...

Diskusní téma: Česko-Slovenská Superstar? Více erotiky, než zpěvu!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek