Ve světě byznysu došlo k netradiční fůzi

29.12.2010 10:07

 

Bývá poměrně běžné, že spolu čas od času fůzují dvě firmy, podnikající ve stejném či podobném oboru. Jen zřídka ale dochází k fůzi podobného typu, jaká nastala nyní - své síly na trhu spojily totiž firmy Nike a Ikea ! Říkáte si jistě, stejně jako my, co má společného vybavení domácnosti se sportovní výbavou? Odpověď je nasnadě - skoro nic. Zdánlivě. Ale podle zákulisních informací se nemusí zákazníci obávat toho, že by snad nově vzniklá společnost Nikea začala prodávat nábytek ve tvaru fotbalového míče, nebo že by sportovní trika byla vyzdobena obrázky kuchyňských linek a sedacích souprav.
 
Výsledkem zmíněné fůze bude pouze to, že nábytek a bytové zařízení, které jste si dříve pod značkou Ikea mohli koupit, ponesou nově logo se známou fajfkou a navrch se v těchto nábytkových hypermarketech začnou objevovat i sportovní produkty - např. již zmíněná trika či další oděvy budou součástí šatních skříní, sportovní obuv dostanete už přibalenou při koupi botníku, bude-li středem vašeho zájmu dětský pokoj, navrch k němu obdržíte i pytel se sportovními míči všeho druhu.
 
Nově vzniklá společnost Nikea věří, že tímto sloučením dvou cílových skupin zákazníků si podmaní další kus "bytového" a "sportovního" tržního prostoru a časem možná ovládne i samotný vrchol.
 

 
Tady vidíte logo nově zformované společnosti tak, jak jej představilo před několika dny vedení Nikey